Tarieven & Vergoedingen

Tarieven 2024

Handeling Tarief
Intake, screening en onderzoek €59
Consult/behandeling €44
Eenmalig fysiotherapeutisch onderzoek €59
Prijzen fitness op aanvraag
Niet nagekomen afspraak €44

Intake, (screening) en onderzoek

In deze sessie neem ik de tijd om uw klacht in kaart te brengen, een gedegen onderzoek te verrichten en een behandelplan op te stellen. Daaropvolgend krijgt u ook nog een behandeling.

Consult 

In het consult wordt eerst geëvalueerd en zonodig de behandeling aangepast. Daarnaast krijgt u ook specifieke oefeningen die uw herstel bevorderen.

Afspraak annuleren

Een afspraak kosteloos annuleren kan tot 24 uur voor de behandeling. Bij het niet tijdig afmelden zal het behandeltarief in rekening worden gebracht.  

Betaling

Na de behandeling wordt verzocht het verschuldigde bedrag per PIN of CONTANT te voldoen. De factuur krijgt u digitaal direct toegestuurd of op papier mee voor de declaratie bij de zorgverzekeraar.

Vergoeding

De kosten van de behandelingen komen in aanmerking voor gedeeltelijke vergoeding via fysiotherapie.

Fysiotherapie:
Fysio Centrum Lars heeft  geen contracten met zorgverzekeraars. Doorgaans vergoeden de meeste verzekeraars doorgaans het grootste gedeelte van de behandeling. Bent u benieuwd hoeveel u vergoed krijgt? Raadpleeg dan uw zorgverzekeraar en vraag naar de vergoeding bij niet-gecontracteerde fysiotherapie. 
Voor meer informatie over niet-gecontracteerde fysiotherapie klik je hier.

Uw Privacy en klachtenprocedure


Triggerpointtherapie Kosters doet haar uiterste best om uw privacy te waarborgen. 
U kunt de privacyverklaring hier nalezen.

Heeft u vragen of klachten omtrent een bepaalde kwestie?

De Geschillencommissie Fysiotherapie behandelt klachten over fysiotherapeuten en fysiotherapiepraktijken. Voordat je jouw klacht als een geschil kunt voorleggen aan de Geschillencommissie Fysiotherapie, moet je de klacht eerst bespreken met de fysiotherapeut en/of de praktijkhouder. Je kunt daarbij ondersteund worden door een klachtenfunctionaris. De fysiotherapeut krijgt zes weken de tijd om samen met jou de klacht op te lossen. De klachtenfunctionaris kan ondersteunen en bemiddelen om een oplossing voor jouw klacht te vinden. De klachtbehandeling wordt afgesloten met een schriftelijk oordeel van de fysiotherapeut of de fysiotherapiepraktijk over je klacht. In de meeste gevallen vinden klager en fysiotherapeut samen een oplossing voor de klacht.

Ben je niet tevreden over de geboden oplossing of de afhandeling van de klacht? Dan kun je binnen één jaar na ontvangst van het schriftelijke oordeel van de fysiotherapeut je geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Fysiotherapie. Voorwaarde is dat de gebeurtenis waarover je klaagt niet langer dan 5 jaar geleden heeft plaatsgevonden. Onder ‘Geschillencommissie Fysiotherapie'.

bron: www.defysiotherapeut.com

Heeft u andere vragen?
Mail dan naar info@triggerpointtherapie-kosters.nl 


Share by: